Reklamácie
Zakúpili ste si SKIN-CAP produkt z produktovej rady na našom e-shope – kedy môžete tovar reklamovať alebo vrátiť :
- Nemáte záujem o zakúpený tovar ?
Produkty SKIN-CAP, ktoré ste u nás zakúpili môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14dní od prevzatia zásielky, podľa nasledovného postupu.
- Vyplnenie reklamačného protokolu
Pre prijatie a spracovanie vrátenia tovaru /vrátený tovar musí byť bez poškodenia obalu/
Vás prosíme vyplňte odstúpenie od zmluvy. Všetky potrebné informácie nájdete vo Vašej faktúre, ktoré sme Vám zaslali spolu s Vašou objednávkou.
Vyplnený formulár nám zašlite e-mailom na :
Formulár môžete stiahnuť TU: DOC
- Zabalenie tovaru
Tovar prosím dôsledne zabaľte tak, aby sa pri preprave nepoškodil. Použiť môžete aj rovnaké
balenie, v ktorom bola pôvodne objednávka doručená.
Ako správne zabaliť reklamovaný tovar, ktorý nám posielate ?
- Vyberte vhodné balenie
Odporúčame použiť rovnaké balenie, v akom Vám bol tovar doručený.
Vyberte vhodný obal, ktorý zodpovedá veľkosti produktu, ktorý nám vraciate.
Tovar zabaľte tak, aby nevznikali prázdne miesta v krabici.
- Do zásielky pridajte všetky potrebné dokumenty
Do zásielky pribaľte príslušný formulár – Reklamačný protokol, aby sme mohli rýchle
vyriešiť Váš problém.
- Zaslanie tovaru
Vracaný a reklamovaný tovar nám spolu s vyplneným reklamačným protokolom zašlite na
adresu :
InaMED PLUS s.r.o.
Šustekova 37,
85104 Bratislava
- Bol Vám doručený poškodený produkt ?
Radi Vám ho vymeníme.
Ak Vám bol doručený tovar, ktorý sa pri preprave poškodil, neodkladne nás kontaktujte prosím podľa nasledovného postupu.
- Vyplnenie reklamačného protokolu
Pre prijatie a spracovanie Vašej reklamácie prosím vyplňte reklamačný formulár.
Všetky potrebné informácie nájdete vo Vašej faktúre, ktorú ste dostali spolu s tovarom.
Vyplnený formulár nám spolu s fotkou reklamovaného/poškodeného tovaru zašlite e-mailom na : reklamacie@skincap.eu
Formulár môžete stiahnuť TU: DOC
- Ponechanie poškodeného tovaru
Ak to situácia umožňuje, produkt prosím ponechajte zabalený pre prípad, že by bola reklamácia riešená formou výmeny. Využiť môžete aj rovnaké balenie, v ktorom Vám bola pôvodná zásielka doručená.
Ako správne zabaliť reklamovaný tovar, ktorý nám posielate ?
- Vyberte vhodné balenie
Odporúčame použiť rovnaké balenie, v akom Vám bol tovar doručený.
Vyberte vhodný obal, ktorý zodpovedá veľkosti produktu, ktorý nám vraciate.
Tovar zabaľte tak, aby nevznikali prázdne miesta v krabici.
- Do zásielky pridajte všetky potrebné dokumenty
Do zásielky pribaľte príslušný formulár – Reklamačný protokol, aby sme mohli rýchle vyriešiť Váš problém.
- Riešenie reklamácie
Urobíme všetko, čo bude v našich silách, aby Vaša reklamácia bola čo najskôr vyriešená k
Vašej spokojnosti. Podľa povahy poškodenia bude Vaša reklamácia vyriešená a o riešení Vás
budeme vopred informovať. Vaša reklamácia musí byť vyriešená do 30dní od podania reklamácie.